O rynku sprzedaży B2B:
Podczas gdy reklamy produktów konsumenckich mogą być pierwszą rzeczą, która przychodzi Ci do głowy, gdy myślisz o sprzedaży, to jednak sektor B2B napędza rozwój rynku. Forrester szacuje, że w samych Stanach Zjednoczonych w 2018 roku łączna suma sprzedaży B2B przekroczyła 9 bilionów dolarów, a e-commerce w tym sektorze wyniósł ponad 1 bln dolarów. Chociaż kwoty, na jakie opiewają transakcje B2B mogą być stosunkowo małe, mogą one też sięgać poziomu miliardów złotych. Jednocześnie cykl sprzedaży B2B jest zwykle o wiele dłuższy i bardziej złożony, angażując wielu interesariuszy oraz nabywców zazwyczaj znacznie lepiej poinformowanych niż w B2C. Według researchu Demand Gen prawie 50% klientów B2B zapoznaje się z trzema do pięciu materiałami związanymi z produktem przed wejściem w kontakt z przedstawicielem handlowym – a kiedy to robią, zwykle przychodzą już z oczekując specjalistycznej odpowiedzi na swoje pytanie.
Wyzwania w sektorze sprzedaży B2B:
Wysokie oczekiwania nabywców w B2B często okazują się wyzwaniem dla sprzedawców i key account managerów, którzy muszą wykazać się nie tylko doskonałą znajomością swoich produktów, ale też pokazać, w jaki sposób rozwiązują one konkretne problemy klientów. Menedżerowie sprzedaży B2B zazwyczaj obsługują dużą liczbę klientów i często brak im czasu na odpowiednie przygotowanie się do spotkania czy dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb potencjalnych nabywców. W rezultacie zdarza im się przegapić najważniejsze trendy i wydarzenia branżowe. Tracą przez to szansę na lepsze zrozumienie zachowań i preferencji klientów, które pomogłyby w przygotowania bardziej dopasowanych ofert. Brak im także czasu na dokładne sprawdzenie, które z ich nowych produktów mogłyby najbardziej zainteresować każdego z ich klientów.
Nasze rozwiązanie:
Nasze rozwiązanie pomaga zwiększyć wolumen sprzedaży B2B w Twojej firmie za pomocą głębokich sieci neuronowych (Deep Learning). Podejście to pozwala na konsolidację i ciągłą analizę danych dotyczących klientów i ich zakupów, następnie wykorzystując te wnioski do tworzenia niestandardowych rekomendacji dla każdego członka Twojego zespołu sprzedaży. Nasze rozwiązanie dostarcza Twoim przedstawicielom handlowym informacje, których potrzebują, aby lepiej przygotować się do każdego spotkania. Dzięki unikalnym rekomendacjom dotyczącym preferencji klientów Twoja firma szybko zacznie zwiększać wielkość sprzedaży.
Nasze podejście
Wiarygodne rekomendacje
Zdobycie zaufania Twojego zespołu sprzedażowego jest dla nas sprawą nadrzędną, dlatego nasze rozwiązanie wyposaża ich w rekomendacje na których mogą naprawdę polegać.
Niezawodny i SZYBKI
Czas to pieniądz. Oprócz trafności rekomendacji, kolejną istotną cechą naszego systemu jest szybkość, z jaką potrafi on wyposażyć Cię w przydatne wnioski.
Zbudowany na wielu źródłach danych
Oprócz danych o Twoim kliencie i jego zakupach, nasze rozwiązanie wykorzystuje również informacje historyczne z Twojej branży i odpowiednich rynków – pozwalając Ci na uzyskanie jeszcze lepszego rozeznania sytuacji.