15.08

2014

Jak wyglądają nasze szkolenia?

Autor: artur

Być może ci z Was, którzy nie byli jeszcze na szkoleniu firmy QuantUp, zastanawiają się, jak takie szkolenie wygląda… Otóż, wygląda bardzo różnie ;-)

Zależy to od grupy, potrzeb klienta, rodzaju szkolenia itp. itd. Czasami grupy są małe, czasami duże. Zdarzają się szkolenia prawie bez prezentacji. Na danych klienta lub naszych. Krótko mówiąc, organizujemy i prowadzimy szkolenie tak, żeby uzyskać jak najlepszy efekt biznesowy. Oczywiście, takie dopasowanie dotyczy głównie szkoleń wewnętrznych.

Stałe jest zawsze to, że:

  • dużo rozmawiamy i rysujemy,
  • pytania zadajemy i odpowiadamy w dowolnym momencie — żadnych sztywnych wykładów (to nie psuje przebiegu szkolenia, ale pomaga),
  • pracujemy w swobodnej atmosferze,
  • ćwiczymy na danych rzeczywistych,
  • w razie potrzeby dynamicznie zmieniamy przebieg szkolenia.

Szkolenie otwarte z budowy modeli scoringowych

Były intensywne warsztaty komputerowe, kreatywne rysowanie prowadzącego i dobre jedzenie. Spora i bardzo różnorodna grupa, więc pytania i tematy wokół zagadnień ze szkolenia też zróżnicowane.

Tradycyjnie już, w przypadku szkoleń otwartych w Warszawie korzystamy z pomocy Chmielarni — w zakresie kuchni tajsko-nepalskiej ;-)

Szkolenie dla stałego klienta — modelowanie statystyczne

Szkolenie dla stałego, ale równocześnie wymagającego klienta. Tym razem zaawansowane zagadnienia w zakresie modelowania statystycznego. Jak uczestnicy naszych szkoleń pewnie widzą, materiały szkoleniowe były niestandardowe, niestandardowe też było szkolenie. Po wyjątkowo krótkich prezentacjach uczestnicy bardzo dużo pracowali w grupach na własnych danych. Takie sesje krótka prezentacja / praca w grupach powtarzały się.

Po jednym ze szkoleń z walidacji modeli scoringowych i ratingowych

Tym razem było wyjątkowo dynamicznie i intensywnie: niewielka grupa, praktyczne case studies z monitorowania modeli scoringowych rozwiązywane w sporym tempie oraz dużo rysowania i dyskusji.

Szkolenie dla stałego klienta — budowa modeli scoringowych dla zaawansowanych

Wybrane zaawansowane sprawy związane z modelowaniem scoringowych dla zespołu doświadczonych analityków. Było dużo intensywnej pracy w grupach przy komputerach (i nie tylko), dyskusje i porównywanie wyników. Między innymi definiowaliśmy target dla modeli scoringowych na różne sposoby, pod kątem wszechstronnej oceny modelowanego zjawiska i równocześnie myśląc o celach biznesowych dla modeli. Grupy współpracowały, ale w niektórych zadaniach też trochę współzawodniczyły. Po raz kolejny potwierdza się, że nawet podczas szkoleń twardych praca w grupach świetnie się sprawdza. Rysowaliśmy na flipcharcie korzystając z pięciu kolorów pisaków, efekty poniżej ;-)

Obejrzyj zdjęcia z naszych szkoleń i warsztatów

Kolejne szkolenia

W najbliższym czasie poprowadzę ciekawy warsztat dla jednego ze stałych klientów. Będziemy zajmowali się rozwiązywaniem problemów biznesowych z wykorzystaniem danych i metod statystycznych. Nietypowo o tyle, że na szkoleniu będą i analitycy/statystycy i ludzie ,,z biznesu”. Oczywiście, praca na danych klienta, praca w grupach i kreatywne rozwiązywanie problemów. A potem… analizy z wykorzystaniem R. Będzie ciekawie i dynamicznie!

A później seria szkoleń otwartych jesienią.

Zapraszam, spotkajmy się na szkoleniach firmy QuantUp!

Spróbuj ponownie